https://worldoftanks.eu/pl/news/general-news/object-705a/Miejski rozrabiaka: poznajcie Object 705A
Przyglądając się składowi radzieckich pojazdów trudno wskazać te, które wyróżniają się swoim stylem gry. Aktualizacja 9.22 rozwiązuje ten problem dzięki mocno opancerzonemu wojownikowi walczącym na krótkim dystansie, który wnosi powiew różnorodności do raczej konserwatywnej szkoły projektowania czołgów.
Object 705A, który trafił do supertestów w grudniu, za niedługo zwieńczy nadchodzącą alternatywną linię radzieckich czołgów ciężkich, rozpoczynającą się od IS-M na poziomie VIII i przechodzącą przez Object 705 na poziomie IX. Cechą wyróżniającą to trio jest wieża umieszczona w tylnej części kadłuba, co zasadniczo definiuje ich styl gry.
Klasyk wszech czasów, IS, stanie się fundamentem nadchodzącej gałęzi, więc możecie już zaczynać zbieranie wymaganego doświadczenia, by wypróbować trzy nowe pojazdy.
Dziedzictwo
Ale wróćmy do 705A. Ciężko jest znaleźć dobrego porównania dla tego modelu, ale jeśli koniecznie potrzebujecie jakiegoś wzorca, to możecie sobie wyobrazić skrzyżowanie IS-7 z Panzerkampfwagen VII.
Przynależność 705A do radzieckiej linii jest oczywista; wystarczy spojrzeć na jego projekt. Kadłub przypomina IS-4, ale jednak wyróżniającą cechą pozostaje wieża.
Czołg takich rozmiarów musi skrywać w sobie imponujące parametry
Jak nim grać
Sposób gry czołgiem Object definiują trzy główne czynniki – wieża, siła ognia oraz celność:
----Walczcie na pełny kontakt. Jeśli ma miejsce atak grupowy, musicie prowadzić natarcie. Pochylony, gruby pancerz przyjmie sporo trafień, pozwalając sojusznikom prowadzić ogień.
----Ulice to Wasz żywioł. Mapy miejskie i mieszane to miejsca, gdzie 705A może naprawdę się wykazać. Wieża pomoże Wam ukryć dolną płytę za ponad 380 mm stali. Trudno się przez to przebić.
----Unikajcie potyczek na dalekim dystansie. Dysponujecie wystarczającym pancerzem i prędkością, by zbliżyć się do przeciwnika i wymierzyć mu cios z dogodnej odległości.